måndag 30 november 2009

Kvack

Idag har jag verkligen inte gjort mycket alls. Har varit ute i regnet och spenderat timmar djupt insjunken i en bok om vampyrer och varulvar. Snart får jag veta hur det hela slutar. Hoppas slutet är värt alla dessa timmar i sängen, annars måste jag nog bränna boken på bål och gråta en tår.

Imorgon börjar julkalendern och självklart ska jag och Diana ställa klockan på 07.15 för att se det första avsnittet. Det är en tradition som vi aldrig verkar växa ifrån. Mysigt och roligt. I lördagsnatt, då vi kom hem från krogen, satt vi i soffan och vek oss av skratt till svamp bob fyrkant. Enbart genom att kolla på hans näsa kunde jag inte hålla mig för skratt. Full och barnslig. Jag älskar att ha dålig, barnslig, humor. Lättroad, barnslig och flummig, tre egenskaper som jag faktiskt tycker om hos mig själv

Nepp, nu ska jag återgå till boken

Tack o hej

2 kommentarer:

diana sa...

svampbobs näsa av allt... hahahaha. you are sick. ;)

Anonym sa...

haha, du är rolig du!