tisdag 17 november 2009

satan

Jag är dålig. Skippade skolan i dag, utan en bra anledning. Bertil fick inte ens chansen att köra på mig, för jag stannande i byn. Har suttit uppe hela natten med panik. Jag vet inte, det verkar som att det här inte kommer fungera. Denna vecka känns verkligen tung, och då är chansen stor att jag även missar torsdagens lektion. Fan. Jag ger upp, känns som att allt är förstört, nu när jag missat obligatoriska lektioner. Jäkla rehablitering! Så, nu måste jag hitta ngt nytt, som jag klarar av lite bättre. Men vad? Ännu ett misslyckande.. Grattis bella.. Jag är så less på min situation, det känns verkligen som att jag aldrig kommer få till en fungerande vardag..

Orkar inte ens skämta bort det jobbiga, vilket jag har en tedens till att göra... Sitter här och skäms. Det känns som att jag sviker alla i mina närhet, trots att det är mig själv jag sviker. Diana, mina föräldrar, mina kompisar, fan vad jag känner mig värdelös.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fortsätt kämpa! Om det inte fungerar med skolan finns det andra alternativ. kram.. A

about Florens sa...

Sluta säg att du misslyckas! Nu blir jag arg. Som coach blir jag arg när mina, ja vad kallar man det, offer (?) inte tycker att de lyckas när det är skitduktiga. Antingen går du på torsdag och är jätteduktig, eller så går du nästa vecka när det inte är obligatorisk diskussion! Ny tag nån annan gång vettu! You can do it! Punkt slut!