måndag 9 november 2009

Måsdag

Måsdag måsdag måsdag. Hela denna vecka känns väldigt tung. Vet inte hur jag ska klara av det här. Så mycket på en och samma gång. ANDAS

Inatt sov jag ensam på Ålidhem. Vi såg en obehaglig film i fredags som handlade om ett hemsökt hus. Eftersom jag tror på sånt fick jag rysningar i hela kroppen, haha. Låg och tänkte på filmen inatt, och varje ljud fick mig att hoppa till. Gillar skräckisar, men jag har lite svårt för filmer som handlar om onaturliga väsen, såsom blairwitch project. Det är en annan sak om det handla om möradare eller annat. The ring och sånt har jag inga problem med, för det känns inte trovärdigt. Men fy för filmer som har lite dokumentär känsla över sig. Nu tycker jag att ni ska titta på trailen ;P

http://www.youtube.com/watch?v=F_UxLEqd074

2 kommentarer:

Thom sa...

Må måsen beskydda dig, amen.

Anonym sa...

Hjälp, den där filmen är inget för mig!