söndag 22 november 2009

Bitter!

Har stoppat i mig fem alvedoner under de senaste fyra timmarna. Känner fortfarande den ilande smärtan i magen, och blir riktigt bitter över det faktum att dessa piller inte kan hjälpa mig. Iprem är det som gäller, men självklart är det någon annan kvinna i detta hushåll som desperat har knaprat i sig dem. Det är inte lätt att vara kvinna. Är dock glad över att jag inte föddes som kille, så jag antar att jag inte ska klaga. Men det är en förbannelse att det ska behöva göra så förbannat ont. Räcker det inte att vi måste skrika av smärta då vi skiter ut en unge? Tydligen inte. Tack för den gud!

Nä, tror jag ska lägga mig i fosterställning och vänta ut smärtorna. I värsta fall ska jag fan ta sömnpiller och somna bort från allt. Och ont i benhinnorna har jag också! Bitter, ooJAA..


tack o hej

1 kommentar:

about Florens sa...

Men kära du! Vilken självplågare du är! Du måste ju käka pronaxen förstår du väl! 1 a 500 g eller 2 a 250! Annars kommer du ju dö av smärtor!

Visdomsord från en som vet, har plågats, har blivit hjälpt av pillren och har tillslut slutat med hela skiten!