onsdag 11 november 2009

Är du ett svin? ;)

Herre min gud, vad tiden går fort! Snart är det 2010, vad hände med det här året? Fortsätter tiden springa iväg, kommer man snart vara 25 år. Hjälp, har redan åldersnoja. Va fan, jag blir 23 år snart, satan i gatan (vat tvungen att tänka efter om jag är 21 eller 22) Tänker fortfarande att jag är 21! Nu fick jag panik. Jag vill kunna leva ett normalt liv då jag är 25. Kanske få en karl på kroken, som står ut med mig. Jag vill hinna resa, veta vad jag vill göra med livet, veta vad jag vill bli då jag blir stor (nej jag är inte vuxen än). Vad vill jag, vem är jag? haha.. Vill jag ha barn, en riktig familj? Har faktiskt aldrig velat ha barn. Kanske kan bero på att jag aldrig haft ett förhållande, då är det kanske svårt att tänka sig in i en sådan situation. Va fan, måste man hitta en karl, eller klarar man sig utan en man livet ut? Men jag vill faktiskt känna hur det känns att vara kär innan jag blir 30 ialf.

Eller vill jag det? Kärlek skrämmer mig. Jag klarar mig nog med mina framtida tio katter och grisar. Grisabell, ett smeknamn jag fick för ngt år sedan, då jag inte ville ha ngt alls med killar att göra. Jag var en manshatare, hemskt men sant. Gillade bara grisar. Det kanske är därför jag alltid träffar SVIN, haha ;P

"Till alla kvinnor! För att undvika svininfluensan måste du neka att ha sex med mammagrisar, soffgrisar, skitgrisar, gamla grisar och alla andra svin.. Sprid detta vidare så vi får slut på svineriet. TA DITT ANSVAR"

Tänk om det bara var svin som fick svininfluensan. Då skulle man kunna se vilka msk som är riktiga svin. Det vore intressant ;P

Tack o hej!

2 kommentarer:

Tess sa...

I´m a pig!

Karlar är överskattat i vissa lägen men väl bra att ha i andra lägen. Hugget som stucket my love, men nog är det allt bra att ha en ibland kanske..

diana sa...

.... men.. vilka blir då över som man kan ha sex med då?? typ ingen ju!