tisdag 3 november 2009

Coach and bara och lite kofein!

Har fått en coach, hennes namn är Hannah. Har blivit en coach till en kvinna, hennes namn är Hannah. Vi är på väg till förbättring. Vi börjar även ladda upp inför Åland, då vi kommer vara team coach till Norrlands Guld. Kanske får vi förstärkning av dallas. Vi kommer dock vara mer peppade än vad vi är på bilden. Men man blir faktiskt ingen bra coach om man inte grubblar lite då och då. Att smida planer är vi bra på, eftersom vi båda är bra på att fantisera. Det kan inte bli mer än bra. Kanske leder detta till ett Guld, i både fest och rent spelmässigt? Ja fan, det tror jag faktiskt ;P

Kom nyss hem från en promenad med min Dallas. Det var härligt, trots vind och regn. Nu är jag blöt och fryser om fötterna. Ska nog försöka få i mig ngt ätbart, men mitt illamående gör mig inte så motiverad. Men, måste man så måste man. Tydligen..

Ska nog ta ett varmt bad sen, underbart.

Börjar skolan på torsdag. Säger bara, FY FAN. Det känns som att jag håller på att kvävas, kan inte andas. Men det är bara att gå till universitetet, trots alla jobbiga känslor och tankar. Önskar att det bara kunde vara ett bara. Hatar ordet bara. "det är bara att göra si och så" Om allt bara var ett bara, skulle man inte ha några problem. Det där blev rörigt. haha

Nä, nu måste jag fixa kaffe, annars kommer jag bli ännu mer stressad. I sådana situationer kan man använda ordet bara. "Det är bara att göra kaffe" Känner mig lite konstig. Det kanske märks (?) haha

tack o hej

Inga kommentarer: