onsdag 4 november 2009

Att hantera stress och dansa på någons mage!

Har lite psykbryt just nu och känner för att busa. Kanske ska fråga om diana vill ta sig en tur på min rygg. Frågan är om hon vågar lita på mig sedan sist. Men nu har det faktiskt gått ett år, hon kanske har förträngt det? Snart blir det till att ordna disco igen, inför Åland. Då har jag guldläge att se om min balans blivit bättre under årets gång ;P




Sitter i soffan med Tuff och lyssnar på sensuella isabella. Skum låt! "Dansa på min mage" Hur fan dansar man på någons mage? "Dansa på min mage, ryck mig i min svans" Det ska jag göra nästa gång jag får chansen, dansa på någons mage och rycka honom i svansen, haha ;P Ska titta offret djupt i ögonen och säga "Vill du att jag ska dansa på din mage och rycka dig i svansen?" Kanske fungerar, vem vet, haha!
, nu ska jag höja musiken och hoppa upp och ner! Att hoppa omkring lindrar dampen. Testa det nästa gång ni känner att ni har lust att sparka någon hårt. Det är många jag vill sparka just nu, men jag hoppar istället. Tänk om alla skulle göra så, då skulle det aldrig bli slagsmål. Då skulle alla hoppa omkring som bumbibjörnar som är höga på bumbibärssaft. Nää, försöker absolut inte undvika att tänka på skolan. Tänker alltid på skuttande bumbibjörnar!
Ikväll ska jag ta en sömntablett och därmed sova gott en heeeel natt, sweeet dreams!
tack och hej


2 kommentarer:

Liisa sa...

hahhaa :D Snälla kör den repliken nästa gång du är ute på krogen!
Sedan säg till mig vad han sa :D
Fy fan va skoj det skulle vara! haha.
Hoppas allt är bra annars? Inte sugen på att flytta till malta? :D Vi har många rum nu att fylla!
Kram

diana sa...

tror du får skaffa dej någon annan att slänga runt med på ryggen.. vet inte om jag håller för det här ;)