tisdag 1 december 2009

En vurpa i hög klass, viktig puck!

Första vurpan avklarad vilket resulterade i en smärtande handled och en öm rumpa. Tur att min rumpa dämpade fallet, ibland är det bra med lite fläsk. Men, smärtan avtog rätt så fort, så imorgon trotsar jag halkan igen ;P Eller nä, imorgon ska jag faktiskt tillbringa hela dagen i staden, så det blir nog ingen repris. Är ialf glad att min första vurpa var riktigt snygg. Gick och skrattade för mig själv då jag såg bildspelet från vurpan i mitt huvud, höhö.

Är irreterad på mig själv i denna stund. Har egentligen massor med saker jag måste fixa till morgondagens möte med L. Vet inte varför jag inte tar tag i det. Hatar då jag blir handlingsförlamad, leder enbart till mer stress och oro. Men är man dum så är man.

Jaha, vad händer mer? En lördag i Skellefteå med brudarna från F väntar. Känns roligt att få umgås och kalasa med dom. Det är verkligen på tiden :P Känns skönt att komma bort från umeå, om bara för en dag.

Illamåendet fortsätter att plåga mig, känns som att jag håller på att bli galen. Och när det går så långt att jag knappt kan snusa, blir jag ännu mer bitter. Vad är ett liv utan snus? haha

Årets julkalender har börjat, tror den kommer få mig och die att ta oss upp på morgonen. Nu blev jag sugen på glögg ;)

Och jaa, nu ska jag och Die dricka lite glögg. Seeeen måste jag nog ta tag i allt, körv.

Tack o hej

Inga kommentarer: