torsdag 26 november 2009

Sluta deppa börja peppa

Det här är en såndär kväll då man bara har lust att trycka på avstängningsknappen. Det faktum att det inte finns någon sådan knapp gör att jag vill lägga mig i fosterställning under sängen och dunka mitt huvud i väggen. Ja, ungefär så känns det!

Men, dammråttorna skrämmer mig, och jag har inte råd att förlora fler hjärnceller, så det är nog ingen bra lösning

Lyssnar på hög musik och försöker fylla tystnaden i detta stora mörka hus. Musiken kan dock inte överrösta mina tankar. Brukar funka, men inte en dag som denna.

yepoo

BH och HB, vad kan gå fel? ;P Lördagen ska bli bra, yes indeed!

"Ge mej en öl så ska du se jag vaknar till
Ge mej en öl så gör jag vad du vill
Ge mej en öl så finns det inga gränser kvar
Ge mej en öl så ger jag allt jag har"

"What do you do with a drunken sailor "

"We had guns and drums and drums and guns,Hurroo Hurroo"

"I got that boom boom boom, that future boom boom boom, let me get it now"

"skala banan, klick klick ;P"

"Fascination,fascination, It's just the way we feeel"

"Welcome to the jungle, we've got fun 'n' games, we got everything you want"

"Hearts On Fire, Hearts On Fire, Burning, burning with desire"

We're gonna win
Don't wanna be a loser - gonna win
Cuz' winning really is the only thing
Get out of the way we're comin in
If ya wanna fight just step inside the ring
Does anybody wanna take a swing?
It's gotta be all or nothing
Oohh! We're gonna be the champions! Yeah!
Were goin all the way - we're gonna win, win


It's gotta be all or nothing, yeah!

Det blir nog bra :)

1 kommentar:

about Florens sa...

Låter lovande tycker jag! ;)

/HB