måndag 28 februari 2011

Magsjuka, häälp mää!

Mamma har magsjuka. Trots det faktum att hon är flera mil bort och att jag ej träffat henne på flera veckor, får jag ändå panik. Vill inte bli smittad, hehe. Blir orolig över att pappa ska smitta mig på onsdag då jag ska låna bilen. Han kommer säkert ha tusentals magsjukbaciller med sig i bilen. Min rädsla över magsjuka verkar få alla världens magsjukbaciller att sträva efter att smitta just mig. Dom är ute efter mig! Vore faktiskt min tur att bli smittad just innan våran resa till Stockholm.. Neeej baciller, håll er på avstånd!

Bara ordet magsjuka gör mig illamående! Visst mår jag lite illa?

Min spyfobi har blivit bättre genom åren, men den är lång ifrån botad! Har iaf lärt mig att spy i toaletter (typ), det kunde jag inte för några år sedan. Sist jag hade magsjuka stog jag ute i kylan och spydde tills mina ben började skaka. Sen tvingade pappa mig till att gå in och spy i en hink. Nästa gång ska jag testa toaletten..

Känner ni inte att illamåendet smyger sig på? Jag känner det!

Jag ber en bön!

Inga kommentarer: