fredag 25 februari 2011

Skaka rumpa

Klockan börjar närma sig fem. Magnus är och tvättar bilen, sen ska vi på stan. Stort usch. Hoppas det inte blir av. Måste dock köpa en bh. Men inte idag.. Inte idag!

Har ätit cheescake, mår illa. Den var iaf god. Första kakan jag har bakat på egen hand. Vill aldrig baka igen, inte min grej. Såsom att laga mat, inte min grej..

Igår var jag glad hela dagen! Idag är jag inte så glad. Mer halvglad och lite avslagen. Blir ofta stressad då det blir helg. Kan inte göra upp planer, vet aldrig vad som händer, vilket gör mig STRESSAD. Men jag ska ju lära mig att släppa på kontrollen, så det är ju bra träning.. Om ett halvår är jag kanske fri från kontrollbehov, vem vet, kanske!

Har äntligen fått hem Ally mc beal, jihoo!

Ikväll blir det sushi, som vanligt. Hoppas illamåendet går över, så jag kan njuta njuta njuta av den goda fisken :)

Vi har slut på toalettpapper och jag är nödig! Hälp mä! Hoppas Magnus kommer hem snart så jag får pissa utan att behöva skaka rumpa..

Trevlig helg!

Inga kommentarer: