torsdag 10 februari 2011

Utmanad av Hillevi

1. Hur gammal är du om 5 år? 28, nästan 29.. Hemskt men sant!
2. Vem var den sista du träffade? Rocka?
3. Hur lång är du? 158
4. Vilken var den senaste film du sett?
5. Vem ringde du senast? Hillevi
6. Ditt senaste SMS och till vem? Till Dallas "Okey, då jag förstå. Nja, det är lite halvers. Börjar arbetsträna på tisdag, är nervös. Hur är läget med dig?"
7. Vad är helgens planer? Inga planer alls. Förutom sushi!
8. Föredrar du att ringa eller skicka SMS? Beror på vilket humör jag är på
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
11. Vilken ögonfärg har du? Någon läskig blandning av grön, grå och brun
12. När vaknade du idag? 06.40, klev dock upp klockan elva
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, då jag var liten. Vi brukade hitta övergivna vildkattungar
14. Vilken är din favoritplats? I solen och i soffan
15. Vilken plats föredrar du minst? Stan
16. Var tror du att du befinner dig om 10 år? Hm.. Om jag lever så har jag kanske ett barn, kanske en utbildning, kanske ett jobb.. Eller så lever jag ensam med 10 katter och en fransk bulldogg
17. Vad skrämde dig som barn? Jag var inte så rädd av mig
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej, det vore väll konstigt
20. Har du stationär eller bärbar dator? Datorn är inkopplad till tv:en..
21. Sover du med eller utan kläder? Utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? Fyra
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någon gång spytt på någon? Nej, inte vad jag kommer ihåg
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Tycker om att vara barfota, men jag är ALDRIG barbent. Förutom då jag ligger och solar..
26. Är du social? Är nog rätt så social av mig. Men ibland blir jag feg
27. Vilken är din favoritglass? Länge sedan jag åt glass. Kanske någon med choklad!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa ett hus utomlands. Kanske i Italien!
29. Tycker du om kinamat? Jag vet inte
30. Tycker du om kaffe? Älskar kaffe
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe, kaffe och lite mer kaffe
32. Sover du på någon särskild sida? Vänster sida!
33. Kan du spela poker? Nej
34. Tycker du om att mysa? För det mesta (om jag känner mig relativt bekväm med min myspartner). Men ibland får jag panik..
35. Är du en beroendemänniska? JA.. Snus, kaffe, musik och vänner.. Kan inte göra så mycket på egen hand..
36. Känner du någon med samma födelsedag som dig? Tror inte det. Men jag fyller år på Norges nationaldag.. Om det nu har någon betydelse, haha.
37. Vill du ha barn? Inte nu, men någon gång, tror jag.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, i Turkiet med en sjuk vän
40. Föredrar du havet eller en pool? Får panik i vatten, men det kan vara rätt så skönt att bada i både pool och i hav, då man är utomlands
41. Vad spenderar du helst pengar på? På grejer jag behöver
42. Äger du dyra smycken? Nej, känns onödigt..
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej
44. Vad var de senaste du stoppade i munnen? En snus
45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag och Dallas har delat många roliga stunder under årens gång. Många minnen, resor och måsfasoner
46. Välj ett ärr på din kropp: Vadå välj? Har ganska många, men jag "väljer" ärren efter plattången (som jag fick då jag satt på en plattågng i sömen, och la den i min säng)
47. Vad har du för ringsignal? Introlåten till Silver fang
48. Har du kvar något klädesplagg från du var liten? Nej, men mamma och pappa har nog kvar kläder..
49. Flirtar du mycket? Nej, inte medvetet
50. Vart togs din profilbild? I Ängersjö.. (Den jag har på facebook. Har ingen här)
51. Kan du byta olja på bilen? Ehm, självklart.. Typ.. Eller kanske inte, haha
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, tack och lov. Skulle nog dö om polisen fick tag i mig
53. Vilken var den senast bok du läste? Håller på att läsa "Fatta eld"
54. Läser du dagstidningen? Då jag har tillgång till en
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Jajjemen
57. Vilken radiostation lyssnade du senast på? Rix fm. Det är den kanalen man får lyssna på man solar solarium.. (tyvärr)
58. Vad var de senaste du krafsade ner på ett papper? 90, 20, 60, 60, 60
59. När var du i kyrkan senast? fyra år sedan
60. Vilka personer utmanar du? Therese och Diana

1 kommentar:

Tess sa...

Men Bella! haha..