måndag 21 februari 2011

Stress

Det här med att kunna andas och släppa på stress och dylikt är inte min starka sida. Sitter och oroar mig inför saker som jag verkligen inte kan påverka just nu. Jag kan inte veta om jag kommer gå vilse i den gigantiska källaren då jag ska hitta mitt skåp imorgon. Jag kan inte veta om personalen kommer veta att jag ska komma, att dom har bestämt vem jag ska gå med. Jag kan inte veta om personen som jag gick med sist jobbar eller inte. Jag vet ingenting. Ingenting.. Önskar att jag visste allt. Mitt kontrollbehov är väldigt stort. Det är just att ha kontroll över situationer som kan få mig att fungera. Fungera så pass mycket att jag fungerar, eh. Att inte veta någonting ger mig panik. Kan inte vara lugn, kan inte tänka. Blir handlingsförlamad eller totalt jävla uppe i varv. Idag är jag förlamad. Vill bara att tiden ska stanna. NU..

Usch!

Jaja.. Sitter på mattan och lyssnar på musik. Måste komma på en ny serie att följa. Vill hitta en lättsam feelgood serie.. Önskar jag kunde få hem Ally mcbeal, men det verkar vara omöjligt! Vaaaarför?

Nu ska jag nog dricka lite kaffe. Är egentlgien inte sugen, för jag mår illa.. Det är inte ens gott med snus. Vill dock vara sugen. Kanske kan jag lura min kropp till att känna sug på kaffe och snus.. Ja, jag fortsätter snusa och dricka, så får illamåendet göra som det vill..

Vilka trevliga inlägg jag skriver. Nåväl, ibland blir det som det blir!

tackohej

1 kommentar:

Hille sa...

we will work it out!