tisdag 1 februari 2011

Okay

Sitter här med morgonens första kaffekopp, smakar ljuvligt gott. Lyssnar på lugn musik och värmer mina händer på den varma koppen. Tidig morgon, känns rätt så bra. Har lovat mig själv att jag ska hitta på saker denna vecka, så det inte blir samma helvetes skit som förra veckan.. Än så länge har jag hållt mitt löfte. Igår fick jag besök av Hillevi och idag blir det en date med dallas.. Blir alltid bättre då man umgås med fina vänner! Imorgon kanske jag tittar förbi hos dig, Therese Petterson, om du inte är i skolan :)

Nej, nu ska jag köra en date med mårten, sen ska jag duscha och koka ägga!

God morgon

1 kommentar:

Hille sa...

Godmorgon! Jag låg i sängen och tvekade länge..typ men åhh, jag kanske inte behöver gå på min mattelektion idag...men nu har jag ryckt upp mig och ska gå och duscha innan jag beger mig. Let´s stick to the plan! Den här veckan blir bättre!! Ha en fin dag!