fredag 4 februari 2011

Hormonisk bitterfitta!

Har sovit åtta timmar på två dygn. Är trött, less och bitter. Vill bara skrika, gråta och somna. Är dock inte ledsen, är bara så väldans trött och sur. En trotsig liten unge som inte vill annat än snusa och dricka kaffe. Känns dock lite bättre nu än vad det gjorde i morse. Måste nog andas och lugna ner mig.

På tisdag ska jag till hemgården på ett möte. Det kommer troligen bli arbetsträning på det stället. Ligger enbart tio minuter bort, så det känns ju bra. Hoppas det går bra. Vill verkligen bryta det dåliga och börja utmana mig själv. De senaste veckorna har varit bajs, så en förändring måste ske, innan det blir ännu värre. Är väldigt rädd, men det blir nog bra!

Snart kommer Magnus och Kenny hit. Borde klä på mig. Ja, nu går jag och klär på mig!

Trevlig helg!

Inga kommentarer: