tisdag 1 mars 2011

Tvätt

Försov mig imorse och missade därmed arbetsträningen. Känns inte okey. Somnade väldigt tidigt igår, så jag förstår inte varför jag inte vaknade av klockan. Verkar inte spela någon större roll hur mycket/lite jag sover, är ändå ständigt trött och sliten.. Och illamående.. Har egentligen "mycket" att göra, men minsta lilla känns som en stor ansträgning.. Borde verkligen gå på afärren, men det känns jobbigt. Borde verkligen duscha.. Orkar inte duscha. Gnäll, gnäll, gnäll!

Ikväll kommer H på besök. Kanske kan hon dra mig på affären. Kanske kan hon hjälpa mig med tvätten. Jag erkänner, jag är väldigt osäker då det gäller tvätt. Har aldrig haft det ansvaret. Jag städar, mina sambos tvättar. Så har det alltid varit. Måste lära mig någon gång antar jag. Är ju inte så svårt egentligen, hehe..

Snart ska jag dra mig ut på en promenad. Har ont i benen. Värdelösa skor!

Jajajaja, klara färdiga GÅ..

1 kommentar:

Hille sa...

åh men du skulle frågat om tvätten så hade vi säkert kunna fixa det också!!