torsdag 3 februari 2011

Luft

Kom nyss hem från en promenad med Madonna. Gud vad jag har saknat luft och härliga promenader. Har inte tagit mig ut på evigheter. Har alltid haft svårt att ta mig ut då jag är i staden. Nu har jag dock insett att strandpromenaden är två minuter från lägenheten. Har egentligen vetat det sen jag flyttade hit, men likt förbannat har jag inte gått ut. Känns bättre då man går med en hund. Nu ska jag dock försöka komma igång med promenader igen. Är less på att sitta på cykeln.. Fryser om mins lår och tår.. Ja, det gör jag!

Pratade med Hillevi ett tag då jag var ute. Sa till henne att jag inte sett några franska bulldoggar. Och vad händer? Jo, några sekunder senare möter jag två tanter med två, dodidooo, franska bulldoggar. Åh, vad jag vill ha en sådan hund. Är så förälskad, vill vill vill.. Fast ändå inte.

Tror jag ska ta och koka lite kaffe och mysa ner mig i soffan med min sköna filt och fluffiga hund.. Sen ska jag städa, köra ett gympapass och ta mig en varm dusch. Sen ska jag äta, skära upp exotiska frukter och vänta på att Magnus kommer hem. När Magnus hoppar i duschen ska jag diska hans matlådor, sen ska vi mysa ner oss i soffan, äta frukt, och se en film. Jag har allting planerat, som vanligt, hehe :)

Nej, nu måste jag verkligen ta och koka kaffe!

tackohej

Inga kommentarer: