torsdag 3 februari 2011

Nattahattakatta

God natt. God sömnlös natt.. Klockan närmar sig två och jag känner redan nu att det inte kommer gå så bra på sovarfronten. Förbannade sömn, förbannade förbannelse! Hm..
Har legat i soffan hela kvällen, och det lär jag fortsätta med tills jag däckar. Kan jag inte bara få däcka? Snusar som en besatt. Höger sida, vänster sida, höger sida, vänster sida.. Vill att det ska bli morgon. Vill dricka kaffe och ta den där underbara efter-kaffe-snusen.. Snus verkar vara ett återkommande ämne på min blogg.. Det är en del av mig helt enkelt.. Jag och min runda dosa med dess fina små påsar.. Har inget vettigt att skriva. Inte för att jag någonsin skriver ngt vettigt, men ibland blir det extra ovettigt.. Javisst!

Så ja, ett vettigt alternativt vore att avsluta detta inlägg. Kanske ska jag dricka lite bubbel och titta in i väggen ett tag.. Eller vet ni vad, jag ska banne mig förstätta kolla på serier. Har gjort det i flera timmar nu, så varför sluta?

Sömn eller inte, säger ändå god natt till folket! God natt

Inga kommentarer: