måndag 7 februari 2011

Trötter

Tror jag håller på att dö. Är så trött. Mina ögon är rosa, min kropp är tung, det är en ansträgning att bara andas. Ska gå ut på en promenad, andas in luft i mängder och lyssna på pigg musik!

Möte imorgon.. Känslorna åker bergodalbana med extrem hög fart. Upp och ner, hit och dit.. Världens längsta bergodalbana dessutom, den tar aldrig slut!

Jaja, det är väll bra att man känner, annars vore jag ju faktiskt död. Och död vill jag inte vara. Vill leva tills jag lever på riktigt. Sen vill jag leva skiten ur mig själv. Kanske bli gammal och köpa ett hus utomlands. Där ska jag bo, lära mig laga mat och baka bullar.. Träffa andra pensionärer, dricka vin, äta gott och leva för dagen. Vem vet, det kanske händer, hehe!

Nej, nu måste jag UT!

Tackohej

Inga kommentarer: