fredag 11 februari 2011

PMS im dynamite

Solen skiner och det är fredag. Magnus ska dra och klippa sig och jag ska släpa mig ut på en promenad. Har PMS.. Hatar känslan. Det kryper i kroppen, vill slita folk i håret, klösas, gråta, skrika och stampa fötterna i golvet..

Saker som göra mig extra arg då jag har PMS:

1. Signalen på Magnus väckarklocka
2. Datorer (som alltid jävlas extra mycket då jag har PMS)
3. Att Skala cpägg (då halva ägget försvinner)
4. Att klä på mig (alla kläder blir fula, jag blir extar ful och fet)
5. Att fixa håret
6. Elektriskt hår
7.Då det kliar på kroppen
8. Töntiga kärlekslåtar
9. Folk som går sakta, mitt på en smal väg
10. Skrikande ungar
11. Då det blåser och är kallt
12. Fuktiga handdukar
13. Dryga tankar och känslor
14. Då folk säger emot mig
15. Smulor på golvet
16. Att förlora
17. Dåligt batteri
18. Sladdar som krånglar
19. Rinande snus
20. Då privata nummer ringer (Låt mig vara IFRED)
21. Beslutångest
22. Att ta tag i saker
23. Dålig hy (klöser och klämer, med våld)
24. Då saker och ting inte går som planerat
25. Reklam på spotify
26. Att behöva kliva upp då klockan ringer
27.Då folk tittar på mig (haha)
28. Att stå i kö
29. Att vara pissnödig
30. Då jag inte hittar det jag letar efter
31. Då folk inte förstår vad jag menar
32. Idioter i trafiken

Skulle kunna skriva ner hur mycket som helst, men nu slutar jag!

Säger återigen att jag måste söka hjälp mot min PMS. Är så less på hormoner och ilska..

Jaha, vad ska man hitta på i helgen då? Inte fan vet jag, haha..

Nej, trevlig helg gott folk!

Inga kommentarer: