tisdag 30 november 2010

Dagens ord: SKIT

Två inlägg på en dag, det händer inte ofta. Har för mycket tid till att göra ingenting. Fan, jag vill bara gå och lägga mig. Kan tiden gå lite fortare. Snälla!
Idag har jag varit frustrerad och irriterad mest hela dagen. Hatar alla... Cyklister som vill dö, människor som trängs, bilar som tutar, småtjejer som skrattar då man håller på att ramla. Hatar att det är som det är, går som det går, blir som det blir.

När jag är arg vill jag bara skita i allt och lägga mig i fosterställning och skrika mig hes. Såå, jaa, nu skiter jag i allt. Blir ingen träff med L imorgon. Jag SKITER i det.. Skit skit skit skit!

Tidigare idag tog jag och H en tripp till OBS. Köpte en klänning och en kjol på hm. Med tanke på min förbannde ekonomi var det nog inget bra beslut. Men jag behöver kläder. Och jag var arg.. Såå, jag struntade i ekonomin. Trotsunge..

Bär på mycket skit just nu. Vet fan inte vad jag ska göra med allt som händer inom mig, hur jag ska hantera det på ett vettigt sätt. Mycket som oroar mig. Hatar att jag påverkar andra människor med min skit. Borde leva ensam i en stuga, långt in i skogen. Med en gris som skiter lika mycket som jag ältar skit. Skitigt värre. Visst är jag rolig? Helt otroligt.....

Oj, vilket trevligt inlägg det blev..

tackohej

Inga kommentarer: