lördag 27 november 2010

Världens längsta natt

Nu har jag gett upp! Ingen ide att ligga kvar i sängen (soffan) längre. Fy för denna natt, usch usch usch. Sa god natt vid två. Vaknade halv fyra och hade hunnit drömma en riktigt störd dröm. Vaknade med hjärtat i halsen. Somnade om, vaknade klockan kvart över fem, ännu en jobbig dröm vilken gjorde mig förvirrad och pigg. Ligger och drar mig, får lite panik, går och lägger mig i soffan. Somnar om. Vaknar efter sju med huvudvärk och illamående. Drömde att jag hade fyllt en hel stor icapåse med godis, som jag sedan proppade i mig. Efter det började jag spy som en gris. Det sprutade spya.. Spyde upp degklumpar... Skalbaggar... Äckligt äckligt äckligt!

Vilket jäkla väder vi har. Vill helst bara stanna inne, bädda ner mig och dricka varma drycker såsom kaffe och glögg.. Men det kanske vore tråkigt.... Nu när det är helg och allt. Ikväll vet jag fanken vad som händer. Hade som bestämt med Hyllander att vi skulle kalasa och ha det bra. Just nu känner jag mer för att ta två sömntabletter och sova. Jaaaa, jag blir grinig då jag är trött ;)

Trevlig helg! tackohej

1 kommentar:

Tess sa...

haha, vilket jäkla drömmar du har kvinna :D