söndag 14 november 2010

Hormoner från helvetet

Har haft en riktig tjockis-vecka/helg. Känns inte helt okey. Har säkert gått upp två kilo. I fett, jaa, vad annars? Jaja.

Har iaf varit nykter, om det nu har någon betydelse..

Fars dag. Har varit hos Magnus gubbe och hos min pappa.. Nu är jag trött och vill sova.. Kan inte sova.. Why god why?

Ikväll ska inte Magnus till Dikanäs, han ska sova hemma. Hurra hurra. Om jag är bra sällskap vet jag dock inte. Är ett hormon-PMS-jävla monster som blir arg, glad, ledsen, arg, glad ledsen. Jobbigt med extra hormoner. Jobbigt med PMS. Tror seriöst jag måste skaffa ngt mot min PMS.. Det finns tydligen tabletter som ska lindra symptomen. Jaa, det blir bra! Då kanske jag kan vara relativt normal, trots hormoner, mensverk och humörsvägningar.. Det var Therese som tipsade mig om tabletterna. "Jag såg en reklam om tabletter mot PMS. Då tänkte jag på dig" ;)

tackohej

1 kommentar:

Hille sa...

det är säkert också lite vätska pga pms. du kämpar på bra B!