måndag 15 november 2010

Goder morgon

Idag klev jag upp klockan sex, då Magnus drog iväg till Dikanäs. Känner mig pigg. Borde vara sjukligt trött, för jag har inte sovit många timmar under helgens lopp. I fredgas fick jag panik under natten. Mådde illa och andnignen var riktigt tung. Kändes som att jag skulle kvävas. Det slutade med att jag gick och la mig på mattan. Ovanligt! ;) På lördagen mådde ja också illa, och även inatt. Inatt gick jag och la mig på soffan vid två-tiden..

Nu sitter jag med min andra kaffekop och fryser. Ska nog ta mig en lång och varm dusch. Åh, vad det kommer bli härligt!

Om några timmar bär det av mot dagens grej. Bara två veckor kvar nu. Trots att det har varit jobbigt under dessa 10 veckor, så kommer jag nog få lite panik då det är över. Det har på ett sätt varit skönt att ha något att göra under dagarna. Har inte gjort några större framsteg, men det har ändå varit givande..

Nu måste jag pissa!

Tackohej

Inga kommentarer: