onsdag 17 november 2010

Its getting cold out there

Gick upp efter sex, och nu sitter jag här med en kopp kaffe och känner mig pigg. Fick otroligt nog sova inatt, hurra hurra hurra! Tack john.

Nu ska jag snart sätta mig på cykeln och köra ett pass. Får se om kroppen vill samarbeta med min hjärna.

Efter passet ska jag duscha, äta frukost, sminka mig, torka håret och försöka hitta nå kläder som inte får mig att frysa röven av mig. Har dock inga varma kläder, förutom ett par skitiga mjukisbyxor och otvättade sporttröjor. Igår drog jag på dagens aktivitet med tre tröjor, två strumpbyxor och mjukisbyxor på det. Kände mig som en uppstoppad babian. En skitig babian dessutom. Tror jag får ta på mig mina vanliga kalla kläder idag. Commission failed!

Ska rulla förbi hos H och dricka kaffe, innan dagens måste. Behöver lite sällskap, så det blir kalas.

Nej, hoppla hoppla!

tackohej

Inga kommentarer: