onsdag 3 november 2010

Flux

Sitter på mattan och känner en äcklig doft. Luktar som en sur trasa. Soptunnan nästa stopp. Kanske ska jag kasta ner mig själv i en gigantisk soptunna. Skulle verkligen passa in där en dag som denna. Är blek, skitig och äckligt mätt..

Idag har Rocka och Therese varit här på middag. Mycket trevligt! Träffade även H på morgonen innan dagens "aktiviteter" drog igång.. Alltid skönt att umgås med människor man trivs med..

Jaha, nu måste jag återigen ta en snus och känna smärtan. Ett ont måste. Man behöver verkligen den där snusen. Men det är inte roligt då man har snusat så pass mycket att det bildas sår under läppen. På båda sidorna till och med. AMEN

Mer än en dosa per dag är inget att rekemendera!

Nu ska jag borsta tänderna och skölja med flux.."Det är inte flax att få starka tänder, det är flux" Hmm. Skulle egentligen till tandläkaren imorgon, men jag avbokade.. Som vanligt! Nu har jag en månad på mig att få bra, starka tänder. Behöver nog all flax (eller flux) i världen för att klara av det. Kommer nog gå bra, hehe.

God natt

1 kommentar:

Hille sa...

men vad är flax egentligen?? det är en märklig reklam tycker jag. försök snusa lite mindre B, din mun måste få vila!