måndag 1 november 2010

Sweet dreams

Klockan är lite efter åtta och jag är redo för sängen. Tänderna är borstade, ansiktet tvättat och morgonrocken på. Det största problemet är att jag måste bli trött innan jag bäddar ner mig i sängen. Vill bli trött nu nu nu! Att vara taggad på att bli trött kanske gör det hela snäppet svårare. Men snart blir jag trött och då ska jag ligga i min säng utan att grubbla på diverse bajsgrejer (vilket bra ordförråd jag har.. Bajsgrejer, jaa bajsgrejer). Oj, så härligt det ska bli! Ska inte drömma stressiga och hemska drömmar. Jag ska ligga på en grön äng utan att bli biten av huggormar. Ska inte bli jagad av psykon och jag ska inte köra onyktert. Det kommer bli en bra natt. Den bästa natten i mitt liv. Jajjemen.. Har inget vettigt att skriva (det kanske märks)

Ny vecka igen. Fyra veckor kvar.

Nej, nu ska jag sluta

tackohej

Inga kommentarer: