söndag 5 december 2010

Vingi ding ding

Då var denna helg slut. Det blev utan problem en nykter helg. Ska försöka vara nykter nästa helg och eventuellt helgen efter det. Ska spara pengar, för jag och Magnus ska kanske dra utomlands någon dag efter julafton. Om vi får tag på någon billig resa. Känner mig inte så peppade på bekini, men sol och värme vill jag gärna ha. Så jag får väll försöka koppla bort det som gör mig osäker. Jajjemen..

I fredags hängde jag med Therese/jocke. Såg på idol, åt godis och pratade om väder och vind. Sen for jag hem och väntade på att magnus skulle komma hem från firmafesten. Han kom vinglandes hem vid halv två. Har aldrig varit med om något liknande. Blev nästan lite orolig över att han kanske blivit hjärnskadad under kvällens lopp. Så full var han. Men jag fick mig ett gott skratt iaf, haha.

Igår var vi bara hemma och låg i soffan. Skönt att vara lugn, välbehövligt om inte annat!

Söndag, och jag mår illa. Börjar bli en del av min vardag. Roligt värre.

Idag har magnus satt upp julgranen. Den är silvrig med blå belysning. Det är en fyllegran, för den lutar som bara den.. Lite charmigt ändå..

Tackohej

Inga kommentarer: