torsdag 25 november 2010

Klättermus

Idag har jag köpt ett par skor. Mina "fin"skor gick sönder i lördags, så jag var smått tvungen att investera i ett nytt par. Min ekonomi är körd i botten. Inte riktigt, men nästan. Tänkte köpa en trisslott, och vinna mycket pengar.. Såklart. Då jag såg att den kostade 25 kr blev jag dock snål. Kommer aldrig vinna pengar. Där försvann den drömmen. Min finaste, bästa dröm. Adjöken adjöö!

Känner att jag inte vill klättra på väggarna ikväll. Vill hellre umgås med någon trevlig människa, någon av mina fina vänner. Det kalla väder sätter tyvärr käppar i hjulet. Vill inte ut i kylan, och jag tvivlar på att någon vän vill utsaätta sig för samma sak. Attans kyla!

Snart drar Magnus iväg på arbete och kommer hem inatt någon gång. Fattar inte hur han pallar.. En applåd till honom, klapp klapp.

Morötter är gott. Har även fastnat för frysta frukter. Testa och njut!



tackohej

Inga kommentarer: