torsdag 18 november 2010

Kaabooom

Nu har jag fixat till så att det står rätt datum och tid på mina inlägg. Det var inte svårare än att byta tidszon till stockholm. Det värsta är att jag känner mig stolt då jag klarar av att fixa ngt alls då det gäller datorer. hehe. Tidig morgon igen, pigg som vanligt. Fick dock inte sova så många timmar inatt. Jag är pigg på morgonen, blir trött vid 12 tiden, pigg vid tre, trött vid sex, pigg vid nio. Jag är rubbad helt enkelt!

Idag ska jag och H på strömpilen. Ska köpa ett par varmare skor (än mina tygskor). Skabbiga med sköna. Ska även försöka hitta nå varma kläder, får se hur det går. Efter trippen till SP ska jag rulla förbi hos Therese och dricka kaffe. Ett nytt zoegakaffe ska testas, spännande!

Nej, nu ska jag hoppa upp på mårten. Efter det ska jag städa och förberda mig. Halv tolv hämtar ja upp H.

yesyo

Ha en bra dag gott folk. Tackohej

1 kommentar:

liisa sa...

men vad har jag missat nu?? Har du flyttat till stockholm? Nä!? Hälsar på va? :)