måndag 8 november 2010

Attans apparater

Nu är det måndag och jag ligger hemma i byn, på en hårig säng och mår apa. En bra start på veckan, indeed! Imorgon ska jag dock till staden och vara närvarande på tisdagens aktiviteter. Känns inte roligt att bo i lägenheten. Datorn/tv:n har gått sönder vilket gör att jag inte kan använda internet, se filmer eller lyssna på musik. Tror inte jag kan leva utan musik. Jag behöver verkligen något om distraherar mig då jag är ensam. En bra låt, en rolig serie... Vad som helst.. Hatar tystnad. Hatar tankarna som tar över då det är helt tyst.. Hatar att vara ensam med mig själv (eh, jaa, datorn/tv:n är min vän) Usch, får panik enbart av att tänka på det... Kommer nog dra till byn imorgon efter dagens måsten.. Men seeen? Hur många veckor tar det innan datorn är lagad? Fy åh..

Har bara en snus kvar. Känner hur snusdemonerna inom mig skriker och svär. Försöker andas och tänka att mamma snart kommer hem från affären. Då får jag min snus, då kan jag mata demonerna med full kraft.. Är snusdemonerna hungriga blir jag galen, är de mätta blir jag lugn..

Nåväl..

Har inte något spännande att skriva. Lördagen var trevlig. Tack till tjejerna + T och U..

tackohej

Inga kommentarer: