måndag 29 november 2010

World is spinning too fast

Kunde inte ta mig upp i tid idag. Låg i sängen till klockan ett. Första måndagen på länge som inte innehåller någonting. Känns inte bra. Har helt hållet tappat förmågan till att inte göra någonting under veckorna. Förr kunde jag på något sätt lägga upp dagarna, och ändå klara av det. Veckorna bara gick, tiden sprang iväg. Nu är det panik. Känner att jag behöver någonting. Behöver hitta på saker. Ska iaf på ett möte med försökringskassan den fjortonde. Då ska vi diskutera vad som kommer ske härnäst. Arbetsträning. Frågan är vars, när och hur. Är på ett sätt lite motiverad till att komma igång. Vill känna att jag faktiskt klarar av saker och ting. Vill klara av att göra något vettigt. Är dock inte motiverad till att förändra det andra.. Känns rätt så meningslöst. Ska fokusera på att kunna ta mig ut i vardagen istället. Känns för svårt att få till båda delarna. Vet dock inte vad jag ska göra med F. Göra slut kanske. Dumpa både L och F.

Imorgon ska jag umgås med H. Ut på lite äventyr och sedan hem hit och kolla på desperate housewives. I like.

Jaja, nu ska jag röra på fläsket!

tackohej

Inga kommentarer: