söndag 18 oktober 2009

Vi fick njuta tillslut :P



Gårdagen blev ganska dramatiskt. Vi fick verkligen kämpa för att få till en värdig surfisk middag. Det började med att vi träffades på Ica halv sex. Men se på fan, dom stängde klockan fem, attans! Då började kampen att få tag på alla ingredienser. Först körde vi till Tuffs föräldrar och försökte fixa fisk, med negativt besked. Vi fick dock lök vilket var bättre än ingeting. Sedan började jag ringa runt, och tillslut fick vi reda på att min mormor ägde en burk surfisk, vilken lättnad, vilken lycka. Vi åkte sedan till preem med hopp om att dom skulle ha tunnbröd, och YES preem är värdig en guldmedalj. Potatisen fixade vi från grannarna och tomat och creme fr fanns hemma. Såå tillslut fick vi till en middag i hög klass. Det har aldrig varit så gott med surströmming, njöt av vare tugga, mumma :P

Efter middagen hyrde vi en läskig film. Blev dock mer störd i huvudet än rädd. Den hette mirrors (om det är så speglar stavas på engelska). Ja, som sagt, höll på att få ett sammanbrott. Varför gör dom inte som jag vill att dom ska göra? Idioter! ;)

Idag ska jag ta en lång promenad, om min hals pallar. Sen ska jag titta på några manga filmer som verkar bra. Hääärlig att inte vara bakis, riktigt jäkla skönt!

yeah, ha en bra söndag gott folk!

1 kommentar:

Anonym sa...

Surfisk stinker! ;)