tisdag 6 oktober 2009

Skuuumt

Jag har en dröm som återkommer, och den blir bara mer och mer skum. I första drömmen skulle Therese fara ut till rymden, för hon blev tvingad av skolan. Jag blev jättearg och försökte förgäves få tuff på andra tankar. Försökte snacka med henne, men hon var helt borta i huvudet, ögonen var tomma och jag fick ingen kontakt med kvinnan. Såå då vände jag mig till Sandra och Diana och försökte få dem att hjälpa mig, men dom var också helt störda. I drömmen tänker jag "hjälp, dom är hypnoserade" Och självklart var jag den personen som skulle rädda världen, som en sann superhjälte.

Inatt fortsatte drömmen, och nu var i stort sett alla helt borta i huvudet, förutom jag och kronk (kronk kunde dock prata) Alla var konstiga på olika sett. Det var som att folket bara kunde göra en sak, och dom kunde inte prata. Lisa skrattade hela tiden, trots att jag berättade att min mormor fått cancer. Dallas skrek, diana tittade rakt fram. Hannah skällde som en hund. Försökte söka hjälp hos min broder, men han var sjuk läskig. Röda ögon och hår i hela ansiktet. Skumt! haha

Nu ska jag ta mig en sup kaffe!

Tack o hej

Inga kommentarer: