torsdag 15 oktober 2009

Ring ring (inte), snälla slå mig INTE en signal!

Jag har blivit förkyld, attans. Egentligen tycker jag det är skönt att vara sjuk, men när jag har min "mycket saliv, klia, svida i halsen sjukdom" blir jag enbart störd i huvudet. Att jag trotsade mitt mående och gick ut på promenad gjorde inte det hela bättre. Ibland är jag tjurig på helt fel sätt.

Jag tycker inte om när främmande personer ringer mig, det är förbjudet, enligt min mening ;) Blir ofta nervös då jag pratar i telefon, vilket inte blir bra. Istället för att bli tyst börjar jag prata om konstiga, störda, ointressanta saker. Kan jag inte hålla käften istället? Nä, självklart inte. Kan inte personen i fråga förstå att jag inte vill att han ringer. Jag skulle fatta om en kille skrev typ "har dålig sändning" (men det är faktiskt sant) "jag har inte lust att prata i telefon" "jag är trött" haha. Näää, men då ringer han.. Har även haft en dålig vecka, har inte ens orkat prata med mina vänner, sååå då orkar jag verkligen inte svara. Så nu har jag dåligt samvete över att jag inte svarat, känner mig elak. Sms räcker, tycker jag. Ialf då man bara träffat personen en gång! Usch.. Vill faktiskt inte prata med honom. Fy vilken hemsk msk jag är.

Nuu ska jag ta mitt spottglas och lägga mig i soffan ;)

1 kommentar:

Tess sa...

haha, de är inte lätt. Be axel hjälpa dig. Han kan allt!