fredag 16 oktober 2009

Nykterhets-klubben tar ett steg i rätt riktning

Då blev det helg, och bella är förkyld. Jag och tuff har startat en klubb som heter "vara nykter i en månad klubben" För er som inte förstår är syftet med denna grupp att vi ska vara nyktra i en månad, haha. Känns bra, för jag är faktiskt less på att dricka. Tyvärr känner jag ändå ett behov av det, och det är just detta falska behov av att festa jag vill bli av med. Ska inte dricka tills dess jag känner att mitt mående blivit bättre. En månad nykter kan vara en bra start (kan inte komma ihåg sist jag var nykter så länge, det säger ju allt). Vi har kommit fram till att vi ska hitta på roliga saker i nyktert tillstånd varje lördag. Vi ska spela badminton, bowla, ha spakväll och kanske fara på någon tripp med bilen. Eh, ja, ngt i den stilen. Det blir nog kanonbra! Nu måste vi bara klara det ;P Vi vill, vi kan, vi ska! hell yeah

Dagens klipp, som jag och Diana vek oss av skratt av är:
http://www.youtube.com/watch?v=YgfOZ0APKJo&feature=related

Dagens låt, som kanske är lite deprimerande, men bra är:
http://www.youtube.com/watch?v=WEQnzs8wl6E

Nu ska jag leka med min överviktiga katt. Det är du och jag kronk! Familjens tjockisar

Ha en bra helg gott folk

Inga kommentarer: