tisdag 20 oktober 2009

Ka Ka Ka

Ya, då var det tisdag. Början på denna vecka känns relativt bra. Känner att jag fått lite mer energi i kropp och själ. Imorgon ska jag dock träffa Lars vilket känns mindre bra. Har avbokat de 2 senaste träffarna, så det känns som att han kommer grilla mig. Måste nog vara ärlig, för mitt egna bästa. Men jag skäms över mig själv. Över min bristande motivation och oförmåga att ta tag i saker och ting. Vet inte vad jag ska göra för att våga.

På lördag blir det IKEA :) Ska köpa kläder, det behövs verkligen! Har inte köpt vanliga kläder på ett år pga brist på pengar. Men eftersom jag ska vara nykter ett tag nu, kommer jag ha råd att unna mig lite kläa. Hatar dock att testa kläder, mår ofta dåligt av det. Då kan man inte undvika att titta sig själv i spegeln. Hatar provhytter, hurk. Men va fan, utmaningar är bra :)

Här kommer lite bilder från tjejfesten för två helger sedan :)


Festen hölls i Lisas ära! Nu är hon hemma på Malta igen, men till jul kommer hon igen, så då kanske det blir en favorit i repris :P
Tack o hej




1 kommentar:

Tess sa...

Jag skippade fotbollen och ägde i hopprep istället, yeah :)