måndag 5 oktober 2009

Dumt

Efter helgen är det ett faktum: JAAA, ALKOHOL DÖDAR HJÄRNCELLER

Måndag på nytt, början på ännu en vecka. Är omotiverad, uppgiven och riktigt less på allt. Jag vill hamna i koma, försvinna från verkligheten ett tag. Kanske vakna upp med minnesluckor som raderat de händelser, perioder, av mitt liv som jag fortfarande inte lärt mig hantera. Raderat de värsta, äckligaste, jobbigaste minnena från mitt huvud. Efter jag legat i dvala, vaknar jag med en helt ny syn på saker och ting. Då skulle jag må bättre, och uppskatta livet på ett nytt sätt. Skulle fortfaranade vara där jag är idag, men med bättre förutsättningar att få till en fungerande vardag.

Hur hamnar man i koma?

Nä, ska inte hamna i koma. Måste kanske våga bearbeta allt. Fan vad dumt! Man måste bearabeta de händelser man vill glömma, för att kunna gå vidare och därmed må bättre. DUMT...

adjö

Inga kommentarer: