tisdag 27 oktober 2009

Skämmes John Blund!

Jag är såå trött idag. Skulle kunna sova hela dagen lång! Tror den där John blund har något emot mig. Han är en dum liten figur, som tydligen lämnar vissa msk till sömnlösa nätter. Men på bilderna ser han så snäll ut, den lömska jäveln. Man ska aldrig lita på en pojkliknande figur med ett långt getskägg. Titta på han, usch så ful! haha ;P


"Jon Blund har med sig två sömnparaplyer, ett svart för stygga barn och ett färgglatt för de snälla. Han har även med sig en spruta med söt mjölk som han kan spruta in i ögonen på barnen. Då blir de så tunga i huvudet att de somnar"

Jaha, så han drogar barnen med "söt mjölk". Behandlar han dom stygga barnen på samma sätt, eller gör han det svårare för dom? Som jag tidigare skrivit till Therese, tror jag han anävder skitiga sprutor med koffein eller ngt annan uppigande preparat, till dom stygga barnen. Men hallå Blund, sen när blev jag ett styggt barn? SKÄRPNING!

På tal om sömn. På fredag ska jag träffa min läkare och prata om mina mediciner. Kommer troligen få sömntabletter, så då spelar det ingen roll vad blund sprutar in i mina ögon, då kommer jag hur som haver kunna somna. In your face blund!

Ja, då blev det ännu ett oseriöst inlägg, men jag har faktiskt inget att skriva. Orkar inte tänka på annat än John Blund och hans knarkproblem.

Nu ringde rocka! Jag ska vara hundvakt till Översten på lördag, får se hur det går ;) Han är tydligen en jäkel på att bajsa inne. Jag hatar bajs! haha

TackoHej

3 kommentarer:

Liisa Fiisa sa...

haha...jag tror han har drogproblem så det slår härliga till ;) haha.

Alltså, jag är helt fast! Varm mjölk å Honung it´s the shit! :)
Dricker det jämt nu..se gott!

Anonym sa...

Jag har också problem med sömnen, så jag antar att jag också är en stygg unge, haha :)

/ A

Thom sa...

Sprutar han vit mjölk på barn så att de sömnar? Herregud vilka läskiga associationer..