måndag 26 oktober 2009

Fladderdalen?

Sitter i denna stund och tittar på fladderdalen, my littel ponny. Känner mig som ett sjukt barn, som får vara hemma från dagis och titta på film. Mår riktigt illa idag, beror nog mycket på ångest. Ska nog ta en riktigt lång promenad sen och se om jag kan rensa mina tankar. Får en mysig känsla av denna film "naturen ger harmoni doha doha", haha ;P Igår satt jag och Die och körde pokemon maraton. Så jäkla bra, jag vill ha en pokemon! Är inne i en barnslig period, fattas bara att jag börjar suga på tummen igen.

Börjar skolan om 12 dagar, HJÄLP. Paniken i fabriken, kommer dö. Jag som vill undvika alla ställen där det är mycket folk, men det kommer vara omöjligt på universitetet. Tur att Diana ska läsa samma kurs, annars skulle jag ALDRIG våga. Haha, nu kom en låt på filmen, som passas in på det här.

"Våga något för att vinna se hur lång du kan gå. Du kan bara bli bättre och kunskap du kan få. Kämpa allt som du orkar risker måste du ta. Först gör du tappar, sen går det bra. Fortsätt kämpa fortsätt träna, sikta mot din lyckostjärna. Ja våga ngt för att vinna, låt inget skrämma dig nu, allt kan du klara, nu flyger duuu" haha, bra att jag har mycket att göra ;P

Idag ska jag snusa och dricka kaffe, gå på en lååång promenad och titta på innebandy på tv. Det är min dag. Usch, är så less på min vardag, den är så jäkla patetisk. Se själv, här sitter jag tittar på fladderdalen, haha. suck.. "kom tillbacka sting, hjääälp mig" haha

Nä, nu ska jag inte dela med mig mer av min barnsliga dag. Men ni kan skratta med mig om ni vill :)

Ha en bra dag gott fok! Adjöken adjö

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad mysigt, jag vill också titta på barn filmer :) Våga och vinn, det är ett bra motto. Kör på, du har så många bra egenskaper!

kram / A

Hannah sa...

Vad du är söt! Jag blir alldeles varm i själen av att läsa din blogg! Framförallt detta inlägg! ;) Nu har jag även börjat skriva igen.. vi får la se hur det går, kanske jag blir lika duktig som dig ;)