onsdag 21 oktober 2009

SMS utmaningen :)

Ta fram din mobil. Gå till inkorgen! Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en. Fråga 1 - första meningen i första sms:et. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et o.s.v

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen? "Jag kirrar soffan"

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis? "Jag är nog klar vid 12 tiden skulle jag tro"

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss? "Kan väl andas lite ialf"

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende? "usch då"

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon? "Attans då"

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom? "Tja, är du i stan idag?"

7. Vad vill du höra mest av allt? "härliga tider bruden"

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet? "nej vad synd"

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom? "jag går hem nu"

Ja, vad gör man inte för att lindra rastlösheten för en stund :P

Tack o hej

1 kommentar:

Snöhataren sa...

Den där är ju kul! Tror jag gjort den nångång, spårade totalt.. Var under en irriterad period!