tisdag 1 september 2009

Soldyrkarens bekännelse ;)

Idag har jag spenderat min tid i en solstol med kaffe, snus och riktigt hög musik som överröstar de tankar jag försöker undvika. Denna soliga dag kanske blir den sista om det vill sig illa. Vad ska jag ta mig till då brännan byts ut till en blek, spökliknande mask? Hatar verkligen att bli blek. Känner mig äcklig och sjuk, som ett spöke som skrämmer omgivningen . Nu är jag dramatisk igen, haha!

Risken är stor att solariumet blir min trogna vän under de vita månaderna . Det är du och jag, min värmande, skinande, vän! Sunshine in the rain, solariumet is still the same, sunshine in the rain.

Om jag nu blir rik (som planerat) inom en snarare tid ska jag fly till ett varmt ställe och komma bort från frusna tår och vita lår. Eh, ja just det..

Ge mig en utomlandsresa med sol, skratt, bad, dålig humor och en liten mängd med livets dryck!


Kos, a trip to remember!


Take me hoooome (frugan, suss)! Partypooper (bella), flygande måsen (dallas) och slampan/tanten (diana) ;P haha... Sen har vi biffen också, hon syns inte på kortet. "Det känns som att min näsa är ihålig" ;P

SOL SOL SOL SOL SOL SOL

Nu måste jag ge datan till slampan ;)

Take care, adjöken adjö.

5 kommentarer:

Tess sa...

Vi gillar sol, den återkommer igen på söndag förhoppningsvis :D Det gillar vi skarpt.

Man kallar inte sina syskon för slampa, har du inte lärt dig de för jag antar att du pekade ut Diana där ;)

Born to be alive sa...

Vi gillar alltid solen, AMEN!

Anonym sa...

solariumet is still the same, haha! Tänk på att du kommer se ut som ett russin då du är 30 ;P

diana sa...

jag måste hålla med tess! vadå slampa!!! jag var med en kille, gör det mej till en slampa?!!! VA VA VA!...... (hehe)

Born to be alive sa...

haha, en liten slampa är du :P Näee, det är du inte! du är kungen i djungeln dude