fredag 11 september 2009

Extrem överlevnad

Jag överlevde natten, utan att få ett oväntat besök av the murderer with a saw, lovely! Under nattens gång har jag kommit fram till att jag är för ung för att dö, ialf då det gäller att bli mördad av en galning. Diana kom hem till byn, vilket jag uppskattade till hundra. Vi är dock väldigt bra på att skrämma upp varandra, men det är en annan femma. Gick faktiskt riktigt bra. Kan kanske bero på att vi skippade att titta på en skräckfilm, vilket vi brukar kunna göra då vi är ensamma (riktigt dumt). Gick med på att kolla på tennis inatt, vilket jag i vanliga fall aldrig skulle göra. Men nu när jag faktiskt förstår reglerna, så är det ändå rätt så underhållande. Trodde aldrig att jag skulle säga det!

Imorgon blir det kräftskiva med diana, therese, angelica och elinor. Vi ska även ta våran allstars-oskuld, så det kan nog bli en spännande kväll! Hoppas att mitt ständiga illamående har gett med sig tills dess. Kommer verkligen uppskatta då det går en hel dag utan illamående! Idag känns det inte så bra på den fronten.

Näe, har faktiskt inte så mycket att skriva just nu. Ska nog lägga mig under täcket, få upp värmen och ladda inför en dusch i kallvatten

Nu är det helg, njut och må.

Haj kaj

1 kommentar:

diana sa...

det är ju det jag säger!tennis är faktiskt väldigt spännande!.. action hela tiden liksom. ;)