söndag 13 september 2009

Söndag, sömndag.

Kräftskivan blev lyckad, trevlig och mysig (trots det faktum att vi sög på kräftornas håriga bringor) ;). Kvällen började hos angelica sedan bar det av till allstars. Efter några timmar drog dock jag och tuff vidare till olles, trevligt trevligt. Kvällen gick och krogen stängde. Det var tänkt att jag och diana skulle hem till Ålidhem, men det slutade med att jag vaknade upp på Haga och Diana på tomtebo. Så det kan gå, haha. Men ja, jag överlevde natten.

Då klockan började närma sig tolv på morgonen, bestämmde jag mig för att ta mig ifrån stället där jag vaknade upp. Skulle klampa in hos tuff och jocke så jag skulle slippa gå hela vägen hem. Med rufsigt hår som spretade åt alla håll och läskigt röda ögon gick jag äcklig och sliten på vägen och skämdes. Men då hände ett under! En större bil stannade och tutade åt mig. Min första tanke var "åh nej, det är polisen, som tror att jag är en knarkare" Då jag tillslut vågade titta in i bilen såg jag att det var min bror som var ute på ett arbetspass. Tror aldrig jag blivit så glad på länge. Skuttade över till honom och fick åka med honom till Ålidhem. Ibland finns ture vid min sida. Han räddade mig från förnedring och onda blickar, haha.

Denna dag har bestått av sömn sömn och lite mer sömn. For hem till byn efter sju någon gång, så nu har jag och Diana legat i soffan ett bra tag. Denna dag har varit en äka bakisdag. Börjar bli en vana.. Usch, måste fan vara nykter ett tag.

Nej, nu ska jag läsa och försöka bli trött igen!

God natt folket

Inga kommentarer: