måndag 14 september 2009

Give me something to rely on

Min telefon ringde aldrig imorse, den var död, och jag kan inte komma ihåg om jag ställde klockan. Sov därför till tolv, vilket i stort sett har förstört denna dag. Blir trött av att sova för länge. Så nu ligger jag i soffan med panik och obehagliga känslor. Varför kan jag inte ta tag i mitt liv? Känner mig grymt omotiverad och förvirrad. Skulle behöva ngt som får mig att bli glad, ngt som får min motivation att komma fram. Men vad? Behöver nog något nytt i mitt liv. Bara ngt litet, men ändå betydelsefullt. Usch usch usch, mitt liv ser inte bra ut just nu. Har fastnat i ett läge där jag stänger in mig själv, och bara struntar i allt. Har inga intressen, ingeting känns roligt. Har tappat alla rutnier, orkar inte ens försöka få till dem. Fan.. Jag vet att jag måste göra ngt snart, ta ett steg i rätt riktning. Men just nu känns det som att ingeting har någon betydelse.

life is a bitch

1 kommentar:

diana sa...

prata med lars!
och tagga skolan sen i november.!