tisdag 15 september 2009

Hormonisk

Jag är så jäkla arg just nu! Är ensam hemma och jag sitter här och skriker, då jag gång på gång förlorar i spindelharpan, jäkla skitspel. Ibland vinner man hela tiden och plötsligt ska man förlora. Känner att jag har damp, hormoniska galna kärring. Höll nästan på att börja grina, blir såå arg. Vill stampa i golvet, skrika och få ut min ilska. Men den biter fast och jag tror att jag snart kommer explodera. Tur att jag inte är i staden. Tur att jag är ensam. Var fan nära att kasta datan i golvet ett tag. AAAAAA, hur fan blir man av med ilskan? mupp

Om thom var hemma nu skulle han skratta och då skulle jag garanterat blivit ännu surare och kanske gråtit en tår, haha. Då jag blir riktigt arg börjar ibland tårarna automatisk rinna. Och då blir jag ännu argare, hatar att gråta. Jag är så skrattretande patetisk då jag blir arg.

Har även slut på snus, korvspad. Skjut mig i huvudet!




1 kommentar:

Tess sa...

"Åhh Bella, var är du?
Jag väntar i hörnet på Haaaaaga..
Bella, jag hoppas du har en fin röd bil
Den kan vara konstig, men du kör med stil"