fredag 4 september 2009

BLACK SHEEP, you bäääästerd!

Jag har de senaste nätterna drömt riktigt skumma drömmar. Allt från att jag är en hemlig spion till att jag ska bestiga höga berg med tuff. Är alltid lika förvirrad då jag vaknar, vad fan gör jag på Ålidhem? Har inte riktigt vaknat till så pass mycket att jag kan tänka och skriva, så jag tänkte istället tipsa om en sjukt dålig film. En film som är så dålig att den blir rolig.

BLACK SHEEP

http://www.youtube.com/watch?v=0gEDUDmZkyc

http://www.youtube.com/watch?v=uco4aq7XGzU&NR=1

hahaha! Har utvecklat en fårfobi nu ;P

2 kommentarer:

Liisa sa...

haha...jag har också vart helt sjuk på att drömma konstiga drömmar!
Vaknade klar vaken av att jag trodde Johan var någon helt annan...så jag fick paniken. Vågade inte andas för då trodde jag han skulle vakna, du vet då man var rädd som liten när man trodde någon var i ens rum och man vågade inte andas eller röra sig det minsta, så blev jag. Så jag räknade till 3 och HOPPADE upp ur sängen sprang fort som satan in på toan och gömde mig!
hahahaha...sedan efter bara någon minut efter så kommer det ju upp för mig att det var ju johan som låg där hela tiden.
Så jag går tillbaka som om inget hade hänt :D hahaha.
Sjukt!!

Tess sa...

Bestiga berg med mig låter flott, att du även försöker prata med mig på morgonkvisten fast det är en vägg mellan oss är lite charmigt :D