söndag 30 augusti 2009

Romantik?

Nja, jag vet inte. Tror aldrig jag kommer falla för en kille som säger massor med smöriga kommentarer som ” Du ser ut som en ängel” ”Du kanske inte har hittat den rätta killen som får dig att fälla ut dina vingar”.. Känns mest skrattretande! Kanske är en annan sak om man är tillsammans med karln (nä inte ens då), sååå, no thank you. Har funderat på det där med raggningsrepliker, funkar det någonsin? Tycker verkligen det känns ytligt. Som ”du är såå vacker” ehh. Snällt sagt, meeen fortfarande neeej tack. Nämner någon någonting om personligheten, känns det mer okey.

Måste dock erkänna att jag en gång sagt en riktigt töntig raggningsreplik, haha. Den var verkligen inte planerad, det bara blev så. Den funkade, men haha, ja, never again. Tsss, kan knappt skriva vad jag sa ;P Till mitt försvar var jag ung, full och befann mig på Cypern. Måste ju skylla på något haha.

Sen är det ju faktiskt så att många killar säger det dom tror att tjejen vill höra. Eller det är ialf min uppfattning. Men jag är ju bitter, så det kanske bara är jag som tänker så. Kan inte riktigt ta åt mig då en främling säger massor med ”töntiga” saker. Finns det något hopp för mig? Är nog lite för misstänksam av mig, men jag har mina orsaker. Det finns säkert tjejer som kör på samma smörbulle knep, så jag ska inte skylla allt på killarna (eller) haha ;P

Nu ska jag avslöja min hemskt pinsamma replik. Ohhh, här kommer den

Killen: ”Jag är så sjukt trött”

Bella: tittar honom djupt i ögonen och säger: ”Blir du piggare om jag kysser dig?”

Killen: jaa

Hahahahahaha, kan ni tänka er att jag har sagt något sådant? Hemska tider ;P

Nu ska jag återgå till teven, Frodo är på tv :)

Tackohej

5 kommentarer:

Anonym sa...

HA HA HA HA. Du är säkert en sann romantik djupt inne i själen ;P

Born to be alive sa...

tss, isf sitter det djupt som bara den. Kanske ska börja med att snacka om änglar och sådant till killar, och se hur dom reagerar, haha.

Tess sa...

Jag diggar repliken. Hur dålig den en må va så fungerade den. Är ju huvudskaen liksom ;)

Born to be alive sa...

Haha, ja den funkade ju riktigt bra ;P Killen ville till och med att jag skulle flytta till hans stad, HAHAHA. Ska använda den hela tiden och se om jag får några fiskar på kroken. HAHAHA.. Näe usch, kommer alltid ha kvar det där hemska minnet.

Liisa sa...

HAHAHAH :D aaa så bra! Kan inte tänka mig att det kom från dig :P

Men måste säga att jag håller totalt med dig!! Hatar killar som kommer fram drar en urlöjlig kommentar!
Ba jojust...hur många tjejer har du dragit denna på?
...töntar är vad dom är!