lördag 12 september 2009

Lördag, levdag!

Jaha då blev det lördag igen. Gårdagen var en riktigt dålig dag, mådde illa och var på ett uruselt humör! For in till staden och la mig i min säng och lyssnade på musik. Det är en bra medicin för själen. Blev dock arg då det kom kärlekslåtar, kan inte lyssna på sådant då jag är bitter, haha. Behöver hård och peppande musik, he är bra grejer.

Idag mår jag också illa, riktigt jobbigt att äta, känns som att jag ska spy. Men jag fortsätter kämpa på. Ser ialf fram emot kvällens kräftskiva, tror det kommer bli en toppen kväll, I like. Mysigt då man inte är så många, blir mer peronligt då. Vi kommer troligen stå på listan till Allstars, så då blir det gratis inträde, och vi slipper kön (bra då man har 100 kr på kontot)

Imorse höll jag på att krocka med en bil, blir så arg på idioter som kör. Körde på en väg (näähää), sen var det en bil med släp som körde ut från en mack utan att titta sig för. Var tvungen att ställa mig på bromsen. Idiot jävel. Har alltid fått för mig att jag kommer dö i en bilolycka. Om jag nu kommer dö i en bil vill jag göra det pga att JAG gör ett misstag, inte för att en gubbe skiter i att kolla sig för. Skata! haha ;P

Nu ska jag lägga mig och vila innan kampen för att göra sig till människa börjar. Får se hur det går.

Sluta deppa börja Peppa! yäe baby yäe

adjö

1 kommentar:

Liisa Fisa sa...

Åhh kräftskiva! Frågan är ju om man ska planera in en här på malta..haha...kan ju gå ;P Kommer inte vara lika mysigt å gott som hemma i sverige...men endå! :D Lätt värt!