tisdag 18 augusti 2009

Im a dreamer

Ge mig några miljoner, just do it!

Jag har funderat och kommit fram till att min stora dröm om att lämna detta land faktiskt inte har någonting med flykt att göra. Jag vill uppleva och utmana mig själv i en helt ny miljö. Jag vill resa, möta nya kulturer och få nya intryck. Är trött på charter-resor, det ger mig inte så mycket mer än en bränna som försvinner med tiden och en sliten lever. Jag vill fara ut på ett längre äventyr, ut i världen. Jag är tydligen ung, trots det faktum att jag känner mig som sjuttio, så än är det inte försent. Är grymt less på att min situation leder till en äckligt dålig ekonomi. Testa att leva på mindre än 3000 kr per månad (efter räkningar). Att spara till en resa är i stort sett omöjligt. Tyvärr är det inte enbart ekonomin som hindrar mig, utan även synen på mig själv. Varför ska jag hindras av ngt som jag inte kan förändra i nuläget. Onödigt att hindras pga missnöjet över min kropp. Men det har blivit lite bättre på den fronten, men inte tillräckligt bra för att jag ska kunna känna mig bekväm.

Jag har ju kommit fram till att jag måste vinna några miljoner för att kunna förverkliga min drömresa. Undra hur stor chansen är? Kanske ska börja med att faktisk köpa en lott (eller vad man nu gör för att bli miljonär) haha. Ohhh, tänk så underbart. Nu drömmer jag mig bort till en sandstrand, med någon nära vän vid min sida. Dallas, Linn, det vore såå klockrent. Hur var det nu Linn, ett hus i Italien, why not?

Give me a miracle! ;P

2 kommentarer:

diana sa...

men fungera då för i helvete!

Born to be alive sa...

Nu verkar det fungera, äntligen! ;) Tack för hjälpen, jag är hopplös med datorer. Meeen, nu kan kommentarer skickas!